SnookerInfó
Snooker Menü
     
.

     
Snooker Archívum
     
.

     
Snooker Kisokos
     
.

     
Snooker Versenyek
     
.

     
Snooker Linkek
     
.

     
Kontakt
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Statisztika
Indulás: 2024-11-16
     
Tudnivalók az eredményjelzőről

 

Tudnivalók az eredményjelzőről
 

A snooker közvetítések alatt megjelenített eredménykijelző magyarázata:

 

 

1. A mérkőzés során maximum ennyi Framet (25) fognak lejátszani a játékosok, hogy eldőljön, ki jut tovább. Ez a szám minden esetben egy páratlan szám, hogy a végeredmény ne lehessen döntetlen. A mérkőzés során nem szükséges az összes Framet lejátszani a továbbjutáshoz.
Ha valamelyik játékos hamarabb megszerez a zárójelben szereplő szám + 1 felének megfelelő győzelmet, akkor ő jut tovább, és a mérkőzésnek vége. 
Jelen esetben a továbbjutáshoz 13 db nyert Frame szükséges.
 

2. Az eddig megnyert Framek száma. (Mark Williams eddig 5, Ronnie O'Sullivan pedig 12 Framet nyert.)
 

3. Az aktuális játékban eddig megszerzett pontok száma (33 és 9). Ez a szám nem az egy Break alatt gyűjtött pontokat mutatja, azt csak a játékvezető számolja hangosan minden egyes célgolyó belökése után. 
 

4. A két egymás ellen játszó játékos vezetékneve. Az, hogy a kijelzőn melyikük kerül a bal és a jobb oldara, az nem abc sorrend alapján dől el, és nem is random. A legtöbb esetben a játékosok a világranglista helyezésük alapján állhatnak (ülhetnek) a snookerasztal bal és jobb oldalára. Bal oldalra mindig az, aki az Official világranglistán előrébb helyezkedik el. Ez alól nagyon ritka esetben, de lehetnek kivételek. 
 

5. A kis nyíl azt jelzi, hogy jelen pillanatban melyik játékost láthatjuk az asztalnál. 

 

További információkat és különböző statisztikákat a mérkőzések alatt folyamatosan mutatnak az eredményjelző tábla alatt, melyek az aktuális mérkőzés két játékosának, az éppen zajló mérkőzésre vonatkozó adatait mutatják. Ilyenek lehetnek pl.:

- hosszú golyó belökési arány %-ban
- golyó belökési mutató %-ban
- pozícionálási mutató %-ban
- Safety (biztonsági) játék mutatója %-ban
- hosszabbítóról lökött golyók statisztikái %-ban
- golyóbelökések között eltelt átlagos gondolkodási idő (másodpercben)
- az utolsó golyó belökése óta eltelt idő
- Frame hossza (ha túl gyors, vagy túl hosszú egy - egy Frame)
- átlagos Frame idő
- a két játékos pontjai közötti különbség, és a még megszerezhető maximum pontszám
- a játékos összes pontszáma, amit az adott mérkőzésen már megszerzett
- a játékos mennyi ideje nem lökött be golyót
- a játékosok asztalnál eltöltött idejének aránya %-ban
- a játékosok által belökött golyók darabszáma

 

 

+ 1 Infó:

 

Amikor egy játékos (jelen esetben Judd Trump) az első piros golyó belökése után hiba nélkül végiglöki az asztalon mind a 15 piros célgolyót, és ezek után nagyobb értékű színes golyókat lök be, akkor így egyetlen Break alkalmával 100 fölötti pontot tud összegyűjteni.
Ezt a 15. piros belökése után a képen látható módon ki is jelzik a neve fölött az eredményjelzőn, megmutatva azt is, hogy melyik célgolyót hányszor lökte be (ezt jelzik a golyókon belülre írt kis számok).
Vagyis:

15 x piros     15 x 1=15 pont
3 x kék           3 x 5=15 pont
1 x rózsaszín   1 x 6=  6 pont
11 x fekete    11 x 7=77 pont
              ____________________
                összesen: 113 pont
 

Ebben a példában az eredményjelző jelenlegi állásából azt is megtudhattuk, hogy a 15 piros golyó belökése után Trump már a 15 db színes golyót is belökte (3x a kék, 1x a rózsaszín és 11x a fekete következett egy-egy piros után), így most már csak a 6 db színes van vissza. Ha ezeket is hiba nélkül löki be, akkor még további 27 pontot szerezhet. 

Sárga: 2 pont
Zöld: 3 pont
Barna: 4 pont
Kék: 5 pont
Rózsa: 6 pont
Fekete: 7 pont
_____________________
összesen: 27 pont

Így a Framet  (113+27) 140 pontos győzelemmel zárhatja. 
 

 

     

Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós üzlethelyiség eladó 06209911123    *****    ACOTAR Fanfiction: Velaris, a második otthonom    *****    LITERATURES SUBPAGE /// VERSEK ÉS TÖRTÉNETEK EGY HELYEN ///LITERATURES.GPORTAL.HU///LITERATURES SUBPAGE    *****    Naruto rajongói oldal | konoha.hu | Látogass el konoha falujába | KONOHA.HU | KONOHA.HU | KONOHA.HU | KONOHA.HU | KONOHA    *****    Turbózd fel a kreativitásod! Prémium grafikai források a PNG Tree-n.    *****    Anime tematikájú Cinematic trance zene és látványvilág Arcadia fantáziavilágában és még sok más videó a chanelen    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA///PREKAMBRIUM.GPORTAL.HU /// PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO.GPORTAL.HU ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    "TEKERJ VISSZA" - RÉGI KERÉKPÁROK IDÕSZAKI KIÁLLÍTÁSA - BAJA TÜRR ISTVÁN MÚZEUM    *****    Naruto rajongói oldal! Felkerült John Man Ninja címû könyvének elsõ fejezete. Olvass, Filmezz, Tanulj!! KONOHA.HU    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    Velaris, a második otthonom Fanfictionból új rész került fel    *****    NSYNC - Ha nosztalgiáznál, vagy érdekel,mi történik most a ByeByeBye elõadóival, akkor nézz be - NSYNC    *****    Szereted az egyedi történeteket? Kíváncsi vagy, hogy mire képes egy hobbi író? Ha igen, nézz be hozzám!    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.