SnookerInfó
Snooker Menü
     
.

     
Snooker Kisokos
     
.

     
Snooker Versenyek
     
.

     
Kontakt
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Statisztika
Indulás: 2024-11-16
     
.

     
Snooker Linkek
     
.

     
Tudnivalók az eredményjelzőről

 

Tudnivalók az eredményjelzőről
 

A snooker közvetítések alatt megjelenített eredménykijelző magyarázata:

 

 

1. A mérkőzés során maximum ennyi Framet (25) fognak lejátszani a játékosok, hogy eldőljön, ki jut tovább. Ez a szám minden esetben egy páratlan szám, hogy a végeredmény ne lehessen döntetlen. A mérkőzés során nem szükséges az összes Framet lejátszani a továbbjutáshoz.
Ha valamelyik játékos hamarabb megszerez a zárójelben szereplő szám + 1 felének megfelelő győzelmet, akkor ő jut tovább, és a mérkőzésnek vége. 
Jelen esetben a továbbjutáshoz 13 db nyert Frame szükséges.
 

2. Az eddig megnyert Framek száma. (Mark Williams eddig 5, Ronnie O'Sullivan pedig 12 Framet nyert.)
 

3. Az aktuális játékban eddig megszerzett pontok száma (33 és 9). Ez a szám nem az egy Break alatt gyűjtött pontokat mutatja, azt csak a játékvezető számolja hangosan minden egyes célgolyó belökése után. 
 

4. A két egymás ellen játszó játékos vezetékneve. Az, hogy a kijelzőn melyikük kerül a bal és a jobb oldara, az nem abc sorrend alapján dől el, és nem is random. A legtöbb esetben a játékosok a világranglista helyezésük alapján állhatnak (ülhetnek) a snookerasztal bal és jobb oldalára. Bal oldalra mindig az, aki az Official világranglistán előrébb helyezkedik el. Ez alól nagyon ritka esetben, de lehetnek kivételek. 
 

5. A kis nyíl azt jelzi, hogy jelen pillanatban melyik játékost láthatjuk az asztalnál. 

 

További információkat és különböző statisztikákat a mérkőzések alatt folyamatosan mutatnak az eredményjelző tábla alatt, melyek az aktuális mérkőzés két játékosának, az éppen zajló mérkőzésre vonatkozó adatait mutatják. Ilyenek lehetnek pl.:

- hosszú golyó belökési arány %-ban
- golyó belökési mutató %-ban
- pozícionálási mutató %-ban
- Safety (biztonsági) játék mutatója %-ban
- golyóbelökések között eltelt átlagos gondolkodási idő (másodpercben)
- Frame hossza (ha túl gyors, vagy túl hosszú egy - egy Frame)
- átlagos Frame idő
- a két játékos pontjai közötti különbség, és a még megszerezhető maximum pontszám
- a játékos összes pontszáma, amit az adott mérkőzésen megszerzett
- a játékos mennyi ideje nem lökött be golyót

 

 

+ 1 Infó:

 

Amikor egy játékos (jelen esetben Judd Trump) az első piros golyó belökése után hiba nélkül végiglöki az asztalon mind a 15 piros célgolyót, és ezek után nagyobb értékű színes golyókat lök be, akkor így egyetlen Break alkalmával 100 fölötti pontot tud összegyűjteni.
Ezt a 15. piros belökése után a képen látható módon ki is jelzik a neve fölött az eredményjelzőn, megmutatva azt is, hogy melyik célgolyót hányszor lökte be (ezt jelzik a golyókon belülre írt kis számok).
Vagyis:

15 x piros     15 x 1=15 pont
3 x kék           3 x 5=15 pont
1 x rózsaszín   1 x 6=  6 pont
11 x fekete    11 x 7=77 pont
              ____________________
                összesen: 113 pont
 

Ebben a példában az eredményjelző jelenlegi állásából azt is megtudhattuk, hogy a 15 piros golyó belökése után Trump már a 15 db színes golyót is belökte (3x a kék, 1x a rózsaszín és 11x a fekete következett egy-egy piros után), így most már csak a 6 db színes van vissza. Ha ezeket is hiba nélkül löki be, akkor még további 27 pontot szerezhet. 

Sárga: 2 pont
Zöld: 3 pont
Barna: 4 pont
Kék: 5 pont
Rózsa: 6 pont
Fekete: 7 pont
_____________________
összesen: 27 pont

Így a Framet  (113+27) 140 pontos győzelemmel zárhatja. 
 

 

     

Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.    *****    Rose Harbor &#8211; kisvárosi báj, nagy titkokkal - légy részese te is ennek a kalandnak :) - FRPG    *****    Óceán, erdõ, csillagfény &#8211; minden ösvény Rose Harborba vezet - aktív FRPG közösség    *****    Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-    *****    Játssz a színekkel keress szebbnél szebb képeket, építs, szépítsd a portálod, hogy szebb és színesebb legyen a világod!    *****    Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!